Novemberstickning

Just nu är det julklappsstickning som står på schemat och gratitudesjalen blev klar i helgen (bilder är påväg).

Det var ju en sak jag inte helt hade tänkt igenom när jag startade den här bloggen...
Jag kan ju inte lägga upp bilder och dryfta om min julklappsstickning, då förstör man överraskningen...
Så jag har bestämt mig för att göra en tävling som alla som inte har sett verket irl får vara med i.
Gissar man rätt så får man en kaffe eller te av mig. =)


Vad föreställer bilden?


Kommentarer
Postat av: OLLAS

Jag tror att det är en katt eller nalle

2011-11-14 @ 18:22:55
Postat av: Cissi

Det är tyvärr inte korrekt....

2011-11-16 @ 08:37:15
Postat av: Nellie

En kanin med en ängel på ryggen?

Jädrar vilken fin blogg du fått till!

Hittade den och Majas (sångläraren du vet) i samma veva, ni kanske kan ha glädje av varandras mönster?

Hennes: http://husmorsskolan.blogspot.com/

När jag blir stor/tar mig tid ska jag göra trasan, jättebra grej ju!

2011-11-20 @ 18:33:49
URL: http://ochsomhonbloggade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback